Полтавська обласна рада старшокласників - Луценко Даниіла

                                          

                                                                                                                                                                             
                                                                        
ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Луценко Даниіла

Передвиборча програма

кандидата на посаду голови

Полтавської обласної ради старшокласників

ЛУЦЕНКО ДАНИІЛИ

Життєве кредо:

«Хто обережний у своїх обіцянках, той точний у їх виконанні, якщо хочеш щоб щось було виконано добре, виконай це сам!»

Автобіографія:

Я Луценко Даниіла Сергіївна, народилася 2 грудня 1999 року в селі Хорішки Козельщинського району Полтавської області. Українка, громадянка України.

Батько, Луценко Сергій Іванович, 1974 року народження, проживає в селі Хорішки, працює заступник генерального директора АФ «Добробут». З самого дитинства виховував з  мене людину, навчив декламувати вірші і тому в дитинстві я знала дуже багато віршів.

Мати, Луценко( Ковнір) Руслана Іванівна, 1977 року народження, проживає в селі Хорішки, працює вчителем початкових класів Хорішківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Вона ж навчила мене читати, рахувати, писати , тим самим підготувавши мене до школи. Мама і була моєю першою вчителькою.

З вересня 2005 року до червня 2013 року навчалась у Хорішківській ЗОШ І-ІІІ ступенів.

У 2009 році отримала золоту відзнаку на конкурсі з математики.

У березні цього ж року виграла конкурс краси «Міні міс початкова школа».

У 2012 році срібну відзнаку у конкурсі з історії України. Також приймала участь у районних олімпіадах з географії, біології, фізики, фізкультури, української мови та літератури. Неодноразово ставала переможцем  у конкурсах юних читців поезії.

У 2013 році стала призеркою обласного чемпіонату по настільному тенісу, а потім пізніше стала другої в районі і чемпіонкою школи.

У 2013 році вступила до ліцею «Політ» при Кременчуцькому педагогічному коледжі імені А.С. Макаренка на історико-економічний профіль. Своєю найкращою рисою вважаю наполегливість. Постійно беру участь в культурних і громадських заходах ліцею. Іноді пишу статті в нашу ліцейну газету.

Ставлення до людей:

Я ставлюся до людей так, як я хочу щоб вони ставилися до мене: з вихованням, совістю, толерантністю, уважно та доброзичливо, товарисько, милосердно.

Досвід діяльності:

2012-2013 була президентом Хорішківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Першою справою яку я виконала прийшовши на цю посаду – створила «Учнівську думу» де розглянула питання: підвищення ролі учнів у процесі керування школою. Проводили так званий день самоуправління.

На мою думку прийшла така ідея: навчитися нести відповідальність не тільки за себе, а і за молодше покоління, тобто я створила «Раду допомоги» із старшокласників для адаптації початкової ланки і 5-6 класів, які ще не звикли бути у старшій ланці.

Коли вчителі висунули питання про те, що учні ніяк не слухаються їх на уроках і їм не цікаво сидіти на уроці, то я запропонувала зробити наші уроки цікавішими, а саме проводити ігрові хвилинка, а на перервах щоб в холі грала жива музика, а таких талантів у нашій школі безліч. Також запросила до школи досвідченого вчителя, який прочитав лекцію вчителям моєї школи, як зробити своє викладання матеріалу цікавішим, доступнішим. Вони були у захваті від результату вже протягом наступного тижня.

Далі домовилася з директором школи, щоб класні години проходили у нас разом в актовій залі: ігри, співи, різні лекції. Все, що могло б нас зблизити та розвивати.

Своєю найкращою рисою вважаю наполегливість і завдяки їй я завжди досягаю поставленої мети.

Захоплення:

Фотографування – моє найбільше захоплення!

Зараз я пробую себе у фотографії, найбільше мене приваблює робота з людьми. Зараз мої сили спрямовані саме на це: «Кожна людина унікальна. І людина, що знаходиться зараз поряд із тобою, теж унікальна, - кажу це собі беручи до рук фотоапарат, - ти маєш схопити цю унікальність, передати її. Такі настанови допомагають мені ставитись критично до власних робіт, вміти знаходити  надзвичайні миті, незвичні ракурси, не боятися експериментувати. Я маю відобразити психологічний стан людини в одному фото, я не можу дозволити собі розкіш оповідати про настрій протягом години фільму чи кількох сторінок тексту. Одна миттєвість, один жест, один випадковий рух – все, що в мене є!

 

Громадська активність дітей має проявлятися не тільки у навчальному закладі, а й  через їх роботу на рівні громади міста, району, області. Дитяче та молодіжне самоврядування є найпершою сходинкою місцевого самоврядування. Його значення полягає не в тому, щоб діти включалися до існуючих структур керівництва, управління, виконання, а в тому, аби вони набували особистого досвіду демократичних відносин.

МЕТА МОЄЇ РОБОТИ: ґрунтовніша організація та методична підготовка, зацікавлення дітей та дорослих роботою органів дитячого самоврядування різних рівнів (від шкільного до обласного), підбір та формування лідерських команд, позитивний імідж новостворених дитячих самоврядних структур, робота органу самоврядування дітей.

ЗМІСТ РОБОТИ:

1.         Діяльність Ради старшокласників.

2.         Діяльність робочих груп ради.

3.         Висновок

РОЗДІЛ 1: Діяльність Ради старшокласників

Я вважаю, що діяльність Ради старшокласників повинна вестися у двох напрямках: діяльність безпосередньо Ради старшокласників і діяльність робочих груп цієї Ради.

Проведення на класних годинах такого опитування: нехай учні висловлять свою думку, що сподобалося, що ні, які ідеї можна запропонувати? Нехай це буде методом своєрідного голосування. Школярі напишуть свої побажання на листках, а Рада старшокласників це врахує.

Кожного місяця будуть проводитися збори голів робочих груп навчальних закладів на яких будуть прослуховуватися їх звіти про виконану роботу,а також побажання та завуваження. Врахувати думку учнів і, звичайно ж, створити ці умови, але в першу чергу, звичайно, зберегти традиції, які існують в школах, обов'язково внести якусь свою, особливу лепту в шкільне життя.

РОЗДІЛ 2: Діяльність робочих груп Ради Старшокласників

- Група «Юний патріот» (цивільно-патріотична рада)

- Група «Творчість» (рада мистецтва, творчості, дозвілля)

- Група «Спорт та здоров'я» (рада фізичної культури і спорту, формування здорового способу життя)

- Прес-центр.

Рада старшокласників заслуховує звіти робочих груп, а також звіти колективів про виконану роботу.

Група «Творчість»

(Рада мистецтва, творчості, дозвілля)

- Виявляти та розвивати творчих обдарованих дітей та організовувати культурно-дозвільну діяльність дітей у поза навчальний час;

- Організовувати обласні чемпіонати знавців;

- З метою розповсюдження та популяризації інтелектуальної гри «Дебати», налагодження партнерських стосунків між дебатними клубами навчальних закладів області або навіть країни.

- Організувати клуб «Твій професійний вибір» за допомогою шкільного психолога учням, які не знають яку професію обрати, допоможуть визначитися з вибором. Проведення різних тестів, розповіді про саму професію, про вибір Вузу - це основні завдання Клубу!

 

Група «Спорт та здоров'я»

(Рада фізичної культури і спорту, формування здорового способу життя)

- Заходи по боротьбі з курінням і вживанням  алкогольних напоїв;

 

- Проведення спортивних та ігрових змагань;

- Проведення  соціальних заходів щодо профілактики Віл/Сніду серед молоді, виховання у них толерантного ставлення до хворих.

Група «Юний патріот»

(Рада турботи про молодших і літніх)

Всебічно розвинена молода людина стане запорукою розвитку громадянського суспільства

- Патріотичні акції (Організовувати цікаві зустрічі, конференції , акції з волонтерами інших країн для розвитку волонтерства і партнерства протягом року);

- Волонтерство (надавати необхідні знання новим волонтерам, що допоможе їм оволодіти навичкам спілкування з різними категоріями молоді, знайомитися з досвідом роботи волонтерів)

-Допомога пристарілим, дітям-інвалідам, переселенцям із зони АТО, учасникам АТО та їхнім сім`ям.

Прес-Центр

-Випуск газети «Голос старшокласників Полтавщини» кожен місяць;

-Створення різних конкурсів, опитувань на сайті Ради;

 -Проведення на сайті конкурсів фотографій на певну тематику кожен місяць та іншого.

- У редколегії прес-центру повинні бути завідуючі відділами художники, фотокореспонденти, кореспонденти.

-Створити  сторінку скарг і пропозицій, побажань, що до роботи діяльності робочих груп ради по кожному навчальному закладі.

ВИСНОВОК: Наша Рада старшокласників це не просто те місце, куди ми приходимо, отримуємо інформацію і йдемо. Тут можна проявити себе, висловити свою думку і проявити ініціативу. Тут ми працюємо для своїх навчальних закладів! Створюємо ті умови, в яких нам комфортно вчитися. Тому кожного місяця будуть проводитися збори голів робочих груп навчальних закладів на яких будуть прослуховуватися їх звіти про виконану роботу, а також побажання та завуваження. І якщо я буду головою Ради старшокласників, то врахую думку учнів і, звичайно ж, створю ці умови, але в першу чергу, звичайно, хочу зберегти традиції, які існують в школах, обов'язково внести якусь свою, особливу лепту в шкільне життя.

 

Copyright MyCorp © 2016
Пошук
Друзі сайту
Форма входу
ANGELSTAR