ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 Пам'ятка координатору учнівського самоврядування

Поради кооординаторам учнівського самоврядування

     Самоврядування в школі, класі, творчому об'єднанні – це не проблема дітей, а педагогічна проблема, основними шляхами вирішення якої є:
•  послідовне створення за допомогою органів учнівського самоврядування духовно-морального мікроклімату в шкільному колективі;

•  реалізація та ствердження учнів у ролі відповідальних організаторів цікавого життя колективу;

•  обговорення перспектив роботи учнівського колективу, планування та   організація його життєдіяльності;

• забезпечення простору для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів на всіх етапах – від пошуку корисних справ та їх реалізації до підведення підсумків.

     Виховний ефект самоврядування залежить не стільки від його форм, скільки від дотримання  демократичних принципів. Справжній демократизм можливий за таких умов:

•  активної дії такої форми демократії, як загальні збори;

•  змінності лідерів учнівського самоврядування – всі почергово виконують функції як організаторів, так і виконавців;

•  реального вибору активу будь-якого органу учнівського самоврядування на альтернативній основі
;
•  періодичної звітності виборного активу перед своїм колективом, широкої гласності його роботи;

•  самостійного визначення учнями завдань, змісту та організаційних форм самоврядування;

•  наділення учнів реальними правами та обов'язками.

  Принцип    дії    педагога-консультанта    щодо    учнівського самоврядування акумульований у формулі: "Радь! Пропонуй! Показуй перспективи зростання! Зацікавлюй! Довіряй! Аналізуй! Давай дітям можливість виявити ініціативу! Але не "натискай"!"

 Творче зростання дорослих і дітей в учнівському самоврядуванні забезпечується здатністю педагога бути неформальним лідером колективу.

Copyright MyCorp © 2024
Пошук
Друзі сайту
Форма входу
ANGELSTAR